0

ADOIIII BUAH HATI AKU!!!!

adoiiiiiiii...kemalanagn tak berbau..selalu org ckp mcm tu kan..mmg betul pown,dah jd baru dia berbau,sama ada bau brek atau pown mende terbakar..huaaaaaaaa 25/12/2009 hari malang utk persona kesayangan aku a.k.a buah hati aku...apa tak nye..aku dah melangar kereta org.sian bro tu dah la baru amik org rumah dia huhuhuhuh.tp aku dah mintak maaf,tp kalau kene kt korg mesti panas gak kan sbb kita tak wat apa2 tetiba org langar..kalau aku pown panas so masa dia marah aku,aku paham n wat dek je sebab mmg salah aku..

masa kejadian nk kata laju...?tak kot....tapi yg wat terlangar tu munkin sbb cuai aku sebok sembang gan mbr..lepas tu plak ada mangkuk ayun yg pakai keter baeeek punya bleh masuk depan aku x bagi signal .******k betul .......dah tak pasal2 aku elak n cuba masuk celah antara 2 keter tu erm nk wat mcm mana kene jugak..tu yg luka kiri n kanan persona aku huaaa sian dia siot..sebbaik aku gan kwn2 tak der apa2,cuma aku gan mbr sebelah aku kepala ada peningf siket sbb hentam cermin keter smpi retak errrrrr.

pesanan aku..berhati2 d jalan raya,pakai tali pinggang keledar...bersedia dgn sebarang kemungkinan ok nie ada pic buat hati aku ...

PhotobucketPhotobucket

0 comments:

Post a Comment